poniedziałek, 3 grudnia 2012

DIV w którym będę opisywał pomysły na własnorecznie wykonany sprzęt

kuchenka na drzewo-(hobo stove) wykonane z puszki po jedzeniu psa. Opisywać nie trzeba wszystko widać na zdjęciu.








-pręty do gotowania na ognisku wykonane z pręta o średnicy ok 0,5cm długości  ok 20cm bardzo prosty przyrząd zajmuje mało miejsca w plecaku , mało waży i ułatwia zdecydowanie gotowanie na ognisku.






-kociołek. Wykonałem go z kompletu misek który posiadałem. Nawierciłem w nim dwa otwory tak ażeby można było umieści w nich drut do podwieszania( ja użyłem do tego uchwytu z farb  i odpowiednio go wygiąłem) kociołek ma ok 2l. pojemności.

\

2 komentarze:

  1. Za kociołek duży plus, tak samo pręty - warto jeszcze pomyśleć o ich opakowaniu - w końcu są w sadzy - może kawałek srebrnej maty jak spód z namiotów jako ekran odbłyśnik ciepła?

    Puszka widać ze ok ale minusy - słaba składalność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj . Puszki właściwie nie używam ponieważ nosze Tatonke alcohol burner , Pucha raczej jest zrobiona dla próby jak to będzie się sprawdzało w terenie :) Pręty nosze w kawałku szmatki dobrze szczelnie zawinięte tak więc nie ma szans na to żeby coś się ufajndało w plecaku :), Kociołek rozkminiłem z nudów ponieważ zastanawiałem się kiedyś jak lecho zrobić w terenie tak żeby się nie przypaliło :P

    Wybacz że dopiero teraz odpisuję ale nie zaglądałem ostatnio na bloga z ponieważ cierpiałem niestety na brak czasu .

    OdpowiedzUsuń