sobota, 28 kwietnia 2012

30 01 2012

Jako że już ponad miesiąc nie byłem w terenie na dłuższym wypadzie postanowiłem wybrać się na spacer w poszukiwaniu "schronu"(obserwacyjnego/bojowego) który jakiś czas temu namierzyłem na mapie.Lokalizacje znałem pobieżnie.
W teren ruszyłem ok godziny 11:30kierując się wgłąb poligonu,czym dalej w las tym więcej zdjęć robiłem.Piękne czyste niebo oraz rześka pogoda, ;-) Temperatura około-8 stopni C. Dotarłem do punktu docelowego na poligonie znajdują się dwa budynki,które wykorzystując czasem gracze ASG Pokręciłem się trochę po okolicy,później poszedłem trochę  dalej w las,mijając strzelnicę tam też rozpaliłem ognisko by się pożywić. Wracając już w stronę domu, natrafiłem ja prawdopodobniej na cel swojej wyprawy. Mały budyneczek najprawdopodobniej służył jako schron obserwacyjny.
Mimo że zmarzłem to dzisiejszy wypad bardzo mi się podobał,piękna pogoda i mrozek spotęgowały mój zapał to zimowych wypraw, Kiedy spadnie śnieg las nabiera swoistego uroku,który ukazuje piękno, matki przyrody. Poniżej fotorelacja.


















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz