sobota, 28 kwietnia 2012

9.04 2912 Poniedziałek Wielkiej Nocy.

Jako że dzisiejszy dzień dopisał w ładną pogodę postanowiłem wyjść na krótki spacer, celem odpoczynku od jedzenia,i zrzucenia paru zbędnych kilogramów,Wybrałem się w dobrze mi znane miejsca,na bunkier ,mokradła, przy okazji po fotografowałem kaczki krzyżówki które pływały na podmokłym terenie w okolicach bagien, spotkałem również ptaka który od dość długiego czasu mnie bardzo ciekawi jego kolory są bardzo intensywne:czarno-pomarańczowe. Niestety nie znam nazwy tego gatunku ,mimo że jest dość pospolity na terenie Mazowsza.a przynajmniej okolic Warszawy.
Dostałem również do bunkra..celem zobaczenia miejscówki, jednakże syf który tam zastałem wołał o pomstę do nieba tak wiec posprzątałem troszkę okolice . pookładałem drewno z "szałasu" który zastałem już wcześniej w zimę.i tak troszkę ogarnięta miejscówkę pozostawiłem do następnego wypadu w te okolice. Następnym razem gruntowne sprzątanie miejscówki. ;) mam nadzieję że koledzy z forum Reconnet mnie wesprą.
Oto galeria zdjęć które dziś pstryknąłem. 







































































































,

,

,

,

,

,
,

,

,

,

,

,

,

,
,

,

,

,

,

,

,
,

,

,

,

,

,

,
,


,

,

,
,

,

,

,







,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz